Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Τη χωροθέτηση των Υπηρεσιών του Δήμου Δωρίδος αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δωρίδος


Την χωροθέτηση των Υπηρεσιών του Δήμου Δωρίδος αποφάσισε, κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δωρίδος κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης 20 Μαρτίου. Κατά της εισήγησης του Αντιδημάρχου κ. Αντωνόπουλου ψήφισε ο δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας κ. Κωνσταντίνος Κουτσούμπας, ενώ ο δημοτικός σύμβουλός της πλειοψηφίας και γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου κ Παναγιώτης Παπαγεωργίου ψήφισε παρόν.
Σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, οι Διευθύνσεις των Υπηρεσιών  του Δήμου κατανέμονται ως εξής :
ΣΤΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙ, πρωτεύουσα του Δήμου Δωρίδος:
Α.  Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στο Δήμαρχο
1. Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου
2. Νομική Υπηρεσία
3. Αυτοτελές Τμήμα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π)
4. Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
5. Γραφείο Διαφάνειας
6. Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
7. Αυτοτελές Γραφείο Δημοτικής Αστυνομίας
Β.  Διεύθυνση Διοικητικού και τα υπαγόμενα σ’ αυτή Τμήματα:
1.  Διοικητικών Υπηρεσιών 
2.  Υπηρεσιών Κοινωνικής Προστασίας
Γ.  Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και τα υπαγόμενα σ’ αυτή Τμήματα:
1.  Μελετών Έργων και Συντήρησης Υποδομών
2.  Μηχανολογικού Εξοπλισμού, Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας
Δ. Το Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΣΤΟ ΕΥΠΑΛΙΟ:
     Το Αυτοτελές Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών
ΣΤΗΝ ΕΡΑΤΕΙΝΗ:
1.   Το Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής,
2.   Το Αυτοτελές Τμήμα Πολεοδομίας
Αναδημοσίευση από :avradoridas.wordpress.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.