Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Μαθήματα πολιτικής οικονομίας στον φιλόδοξο "μπαρμπέρη" του ΠΑΣΟΚ... από την προβατίνα της κας Μαργαρίτας!!!




Πολωνή σε Βενιζέλο: Δεν θέλω να ζήσω πτώχευση 2η φορά 

Ένα αυθόρμητο περιστατικό περιστατικό στιγμάτισε την παρουσία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου το Σάββατο στη Λιβαδειά κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιοδείας του, αλλά και του διαλόγου που είχε με κατοίκους της περιοχής.
Η κυρία Μαργαρίτα, μια Πολωνή που βρίσκεται επί 20 χρόνια στην Ελλάδα, μένει στο Μαυρονέρι της Λιβαδειάς και είναι κτηνοτρόφος.
Τη στιγμή που ο λόγος δόθηκε στο κοινό, προκειμένου να απευθύνει τις ερωτήσεις του στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, η ίδια δεν δίστασε να παρέμβη και χωρίς τη βοήθεια μικροφώνου, σχεδόν σε απόγνωση είπε χαρακτηριστικά:
"Εγώ βόσκω γίδια και πρόβατα και οι γαλατάδες μας δίνουν 8μηνες επιταγές. Τι θα πω εγώ στην προβατίνα, ότι θα φας σε οχτώ μήνες; Πως θα παράγω εγώ κύριοι την πρώτη ύλη για το σημαιοφόρο προϊόν της Ελλάδας στις εξαγωγές, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και παγκοσμίως;".
Καταχειροκροτούμενη από το πλήθος που παρευρέθηκε στην ομιλία του Βενιζέλου συνέχισε: 
"Πρόεδρε είμαι Πολωνέζα. Ζω σε αυτή τη χώρα 20 χρόνια, είναι η δεύτερη πατρίδα μου. Θερμή έκκληση. Κανένας σε αυτή την αίθουσα δεν ξέρει τι σημαίνει πτώχευση του κράτους. Ήμουνα 15 χρονών, το '81 στην Πολωνία, που πτώχευσε το κράτος. Κάναμε τριάντα χρόνια να συνέλθουμε.
Λαέ ξυπνήστε, ξυπνήστε δεν είναι παιχνίδια. Τριάντα χρόνια κάναμε να συνέλθουμε. Λαέ ξυπνήστε. Δεν είναι παιχνίδια. Δεν θέλω να το ζήσω δεύτερη φορά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.