Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

2 μήνες μόνο

Το blog  μας σε λίγες μέρες κλείνει δύο μήνες δραστηριότητας. Μας έχουν επισκεφθεί πάνω από 2000 επισκέπτες. Τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας. Ήταν αναμενόμενο ότι θα ταράζαμε τα ήσυχα νερά του τόπου μας. Άλλως τε αυτός ήταν και ο στόχος μας.
 Ευχαριστούμε και αυτούς που μας σχολίασαν θετικά και αυτούς που μας σχολίασαν αρνητικά. 
Περιμέναμε ίσως μια πιο χαλαρή στάση από μερικούς που ασχολούνται με τα κοινά.  Όταν κατεβαίνετε υποψήφιοι και ζητάτε την ψήφο μας, θεωρούμε ότι έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε τις απόψεις σας για τα κοινά.  Δεν μιλήσαμε για την προσωπική ζωή κανενός. Δεν έχουμε θίξει κανέναν προσωπικά παρόλο που μερικοί δεν "αφήνουν σε ησυχία" την μάνα μας. 
Ξεχωριστό ενδιαφέρον μου προκάλεσε η αντίδραση της φίλης μου που με βρίζει με πάθος και γράφει διάφορα στον τοίχο μου στο faceboock. Της θυμίζω πάντα ήμουνα και θα είμαι μαζί της γιατί την θεωρώ ανήσυχο πνεύμα  και δεν ήμουν εγώ αυτός που την εκβίαζε για να αποσύρει την υποψηφιότητά της στις Δημοτικές εκλογές, εγώ ήμουν αυτός που την ψήφισε.
Για τα περί κουκούλας της θυμίζω ότι οι καιροί έχουν αλλάξει   και η κουκούλα  έχει γίνει σύμβολο αντίστασης.
Επίσης θέλω να "ευχαριστήσω" αυτόν  που με ύφος 100 καρδιναλίων με αποκαλεί ΡΟΥΦΙΑΝΟΣΑΪΤ. Με διαφήμισες χωρίς να το καταλάβεις. Ο κόσμος έχει ανάγκη την σωστή ενημέρωση και όχι από διαψεύσεις. Από που και ως που εσύ στην επιτροπή παραλαβής έργων? Μήπως έχει και συνέχεια γιατί έμαθα ότι έχεις και δικό σου γραφείο. Ρε μπας και σε κάνουν και προϊστάμενο? Να το δω και αυτό......
Δεν εξηγείται διαφορετικά η φανατίκλα σου.  ¨Εχει ο καιρός γυρίσματα..
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.