Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Ανακοίνωση της βουλευτή του νομού γά το Λιμάνι της Ιτέας

Μετά την αποστολή του υπ’ αριθμ. πρωτ. 881/27-11-2013 εγγράφου μου προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου με θέμα την «Ορθή συμπλήρωση των υλοποιούμενων λιμενικών χρήσεων του Λιμένα Ιτέας Φωκίδας», εκλήθην από τον Υπουργό, κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 12-12-2013, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου. Στην συνάντηση αυτή, πλην του Υπουργού, παρευρέθησαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, κ. Αθανάσιος Μπούσιος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, κ. Αθανάσιος Χριστόπουλος. Συζητήθηκε μεταξύ μας το περιεχόμενο της επιστολής μου διεξοδικά ενώ από την πλευρά μου τέθηκαν όλα εκείνα τα επιχειρήματα για τα οποία θα πρέπει να συμπληρωθεί στον Πίνακα Β «Χρήσεις των Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3» του κεφ. 1.2.1.1.2. «Χρήσεις Λιμένων», πέραν των λοιπών λιμενικών χρήσεων, και η υλοποιούμενη χρήση της «Κρουαζιέρας» για τον λιμένα της Ιτέας. Από την πλευρά της η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου είδε με σοβαρότητα το θέμα και δέχθηκε το ορθό και βάσιμο του αιτήματός μου.
Κατόπιν αυτών είμαι στην ευχάριστη θέση να Ανακοινώσω ότι το Υπουργείο προχωρά στην άμεση Τροποποίηση του Σχεδίου της Εθνικής Στρατηγικής Λιμένων 2013 – 2018 με τη Συμπλήρωση για τον Λιμένα της Ιτέας της χρήσης της «Κρουαζιέρας».   
Αθήνα, 16 Δεκεμβρίου 2013,
Ασπασία Π. Μανδρέκα,
Βουλευτής Φωκίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.