Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ο κύβος ερρίφθη




Τάδε έφη Χαράλαμπος Κόκκινος
Με αφορμή άρθρο της εφημερίδας "Η ώρα της Φωκίδας" την 17/1/2013

Για την Δημοτική Αρχή

Αναπτυξιακές δράσεις δεν υπάρχουν, τουριστική προβολή δεν κάνει, το ΕΣΠΑ το έχει αναξιοποίητο ενώ και η καθημερινότητα πάσχει. Αυτά τα βλέπω και εγώ γιατί επισκέπτομαι συχνά-πυκνά τον τόπο καταγωγής μου, την Αμυγδαλιά, και συνομιλώ με τους κατοίκους»

Πως είναι δυνατόν να έρθει η ανάπτυξη σε έναν τόπο και να λύσεις τα προβλήματα της καθημερινότητας
Όταν στηρίζεσαι σε έναν παλαιοκομματικό μηχανισμό  με αλαζόνες και υπερόπτες καρεκλοκένταυρους που κόβουν και ράβουν στα μέτρα τους ΕΣΠΑ και άλλα αναπτυξιακά προγράμματα. Αυτοί έφτασαν το ΠΑΣΟΚ σε μονοψήφιο νούμερο και εμείς περιμένουμε ότι θα κάναν την περιοχή μας Ελβετία.   
Όταν οι εντάξεις των έργων ανακοινώνονται με δελτία τύπου βουλευτών
Όταν έχεις διαμορφώσει στην κοινωνία την αντίληψη ότι πρέπει να αισθάνεσαι υποχρεωμένος απέναντι στον κάθε αιρετό για τις υπηρεσίες που πρέπει υποχρεωτικά να σου παρέχει ο Δήμος.
Όταν το κάθε αίτημα το αντιμετωπίζεις με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με ποιόν έχεις να κάνεις.
 Για τη σχέση του με τον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Τάσο Παγώνη ο κος Κόκκινος θα πει: «Ο Τάσος είναι φίλος μου και είμαστε και συνάδελφοι (είναι δάσκαλοι). Δεν θέλω να τον κρίνω εγώ όπως δεν θέλω να κρίνω τον κο Κουλούλα του οποίου είχα υπάρξει ψηφοφόρος και φίλος»

Με άλλα λόγια

Τάσο μου δυστυχώς έχασες. Δεν αντέχει η παράταξη και δεύτερη ήττα. 
Γιώργο σε έχω στηρίξει και ήρθε η ώρα να μου το ανταποδώσεις. Ενεργά και χωρίς κόλπα.

 Τέλος ο κος Κόκκινος θα σημειώσει με νόημα ότι σύντομα θα πάρει τις τελικές του αποφάσεις οι οποίες βεβαίως θα είναι σε συνάρτηση με τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις ενώ σύντομα θα επισκεφτεί ξανά τη Φωκίδα για νέο κύκλο επαφών. 

Τέλος αν μπούνε αυτοί οι δύο στο μαντρί οι ποιος θα πει ΟΧΙ. Έτσι λοιπόν οι εκλογές γίνονται παιγνιδάκι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.